Torsdag kväll

Är så jäkla bra på att komma på rubriker ha jag märkt ;) haha, eller inte!

Kom nyss hem från gympan, grymt jobbigt som vanligt. Pappa ha åkt på dans och Emelie ha gått och lagt sig, så här sitter jag själv... Är inne på msn men typ inga roliga att prata med, och de jag skrivit till svarar ty inte. Jaha, tack för den ;)

Imorgon tar jag tolv bussen in till stan och kollar läget. Sen på kvällen ska jag ut och äta med mina älskade vänner Ottilia, Johanna och Sofia. Det blir altså en kväll med "De tre vännerna och Ottilia" hehe ;). Och det vet man ju aldrig hur det slutar ;)

Resten av helgen ha jag inte så mycket planerat. Typ umgås med familjen och sen försöka träffa Elin förhoppningsvis :)


Kommentarer
stina

åh tack så mycket! :) Hur är det där hemma? Rullar livet på? :) Du verkar ha det bra i alla fall :D Sköt om dig :) Kraam!

2008-10-17 @ 15:29:16
URL: http://sstina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0