Reeegn!

Ja, idag regnar det.. Hua! Gillar verkligen inte regn.. Fast då ha man ju en anleding att bara vara inne och inte göra så mycket. Då behöver man inte ha så dåligt samvete för man inte är ute och tar en promenad tex.. :P hehe. Så en regnig dag kan jag stå ut med, inge mer tack!!

Jag passade på att sova ganska länge, för jag tänkte jag ha inget plenerat idag och sen regnar det ju somsagt.. Sen ringde pappa och undrade ifall jag ville komma ner och äta middag hos de. Så det tackade jag ja till. Då behöver jag inte göra någon mat själv, för mamma ska bort ikväll och kommer hem senare. Sen tar jag med mig gympakläderna och även andra kläder för blir kvar där tills imorgon. Pappa ska på dans ikväll så då behöver inte Emelie vara själv. Sen ska jag somsagt in till stan imorgon så jag får se vad jag får med mig hem ;). Egentligen borde jag inte köpa det, för borde tänka på mn ekonomi.. Men de var ju så fina :)

Nu ska jag gå och göra nått vettigt. Ha en fortsatt bra dag!

/s


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0