Onsdag!

Lina kom och hämtade mig vid tolv och vi for en snabbis till Birsta. Kollade på lite skor, men ingen av oss köpte några.. Men skulle vilja ha de jag provade iaf :). Sen åkte vi in till stan. Parkerade på fisktorget, Linas snygga parkering.. Det blev ju rakt iaf ;) hehe. Gick runt lite och kollade. Gick in på Ur & Penn och där fyndade jag en klocka, för 65 kronor!! Den ni ;). Tyckte jag var ett bra köp :).

 
Den är det, fast min är brun och guld :)

Sen gick vi iaf och fikade på nya Barista. Mysigt var det men tyvärr var inte min brownie lika kladdig som jag hade förväntat mig, aja! Pratade en massa, rikigt mysigt! :). Avskedsfikat liksom!! :'). Sen gick vi runt ett tag till, gick bla. på Gina och provade några klänningar som Lina tyckte jag skulle passa i ;). Och den sista jag provade var faktiskt jättefin :). Får se på vilket humör jag är på fredag när jag ska in till stan igen, kanske det blir den klänningen och även skorna jag provade. Dyrt, men ibland kanske man måste unna sig lite nytt ;). Sedan satte vi oss i Racern igen och får hemåt. Lina gick in en snabbis och kollade på mitt rum :). Sen blev det avskedskramen usch, låter så hemskt att säga så! Men vi ha ju lite planer, så hoppas på de :). Kommer sakna dig jättemycket gumman!! <3 Men vi får höras på msn och på telefon. Och hoppas på planerna går att genomföra :)

Känns som om alla bara sticker härifrån och lämnar mig själ här!! Några kompisar ha jag iofs kvar så får försöka träffa de så mycket som det går :). Jag får tänka att jag har ju många ställen att besöka iaf. Norge och USA ;) hehe.

När jag kom hem iaf, så bytte jag om och gick på en promenad med Frasse, 4 km kanske det blev idag! Bättre än ingenting. Och idag lyssnade jag även på musik :). Såå jäkla härligt :). Tänkte det var bra att passa på och vara ute i det fina vädret, för såg på nyheterna igår att det ska blir regna imorgon :(. Inte lika rolgt att gå i regn!!

Mamma är ute och går med Siw så vi ska äta när hon kommer tillbaka. Typ om 20 minuter. Bra, för jag börjar bli lite hungrig...

Ikväll blir det någ så att jag ska besöka mormor och morfar, de ha ju fått nya svallertidningen idag ;) hehe. Sen är det ju "Bonde söker fru" också. Kan man ju inte missa ;)


Kommentarer
Lina

Hoho, kommer sakna dig så mkt med! <3<3 Men vi måste absolut genomföra våra planer. Kommer bli greeeeat :D Rummet var förövrigt sjukt fint. (Såg det innan dig Ida ;D) Klänningen som jag är kär i MÅSTE du köpa på fredag. Du var lika vacker som M är i den!;D Bär du den inte på juldagen, som jag förövrigt längtar sjuuuukt mycket till, så kommer jag ignorera dig hela kvällen! HA! Den du! :D Puuuuuss

2008-10-15 @ 19:22:44
Sofie

Naaw, gogumman ;). Jamen tack ska du ha :). Ja, om den finns kvar på fredag ska jag nog köpa den :). För din skull ;) haha. Japp, är rikigt nöjd med rummet med! Jag loovar att jag ska ha den på juldagen, är ju klart :) hehe. För jag vill ju inte blir ignorerad av dig juh! Ja, hoppas på våra planer jag :). Nu måste du uppdatera din blogg så jag får veta vad som händer i ditt liv där nere. Lycka till med allt, så hörs vi :) Pussss på mig min kära busskompis ;) <3

2008-10-15 @ 22:41:45
URL: http://sofiieblom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0