Helgen i stort

Fredags -  Var hos Elin somsagt :). Kollade på Idol och pratade. Rikigt mysigt! Va även ute på en proemad, skönt att få lite luft :). Sen åkte vi ner tillstan för att hämta hennes mamma :). En lugn och skön kväll :)

Lördags - Jobbade på hockeyn 14-18.45 tror jag det var... Sen när jag kommer till bilen så startar inte biljäveln!!! Åh, fan vad less jag blev. Ringde pappa och han fick komma.. Åkte och köpte ny batterin till nyckelgrejen för trodde det var det som var felet.. Men icke.. så pappa fick starta bilen emd startkablar så gick den igång. Sen kunde jag köra hem. Hem och tog en snabbdusch för man luktar så mycket hamburgare och korv.. inte så mysigt direkt ;). Morfar skjutsade mig upp till Mathias och där började jag med kvällens jobb, nämligen Fylletaxi!!! :) haha. Men ganska roligt ändå :). Fick åka två vänder och tillslut kom jag till Ottilia och Sofia där de var fyllrulle ;) haha. Närå, men de var väl pågång iaf :). Och kvällen kan väl bara sammanfattas med ett ord: Galen! Ja, vi kom in  på O´learys iaf. Igen, fast det var 21 och utan att känna vakten ;) hehe. Men det rolig och trevig kväll var det iaf :).  Åkte hemåt med mitt fyllesällskap igen vid halv tre. Somnade nog direkt när jag kom hem!

Idag - När  jag vaknade så var det så skönt att tänka att klockan liksom inte var så mycket som den visade, var ju en timme för fort :). Så man fick sova en timme extra idag kan man säga ;) hehe skönt! :). Ha plockat ihop lite på rummet och tvättat lite. Måste börja fundera vad jag ska ha med mig för kläder imorgon. Ska ju jobba på Södermalm 3 dagar nu i veckan. Så det gäller att ta med sig mycket med kläder, för lär ju vara ute rätt mycket. Men pengar är ju välbehövligt ;)
Ikväll blir det gympa, måste nog gå. För missade ju i torsdags för hockeyn och kommer göra det på torsdag igen för det är hockey då med. Sen ska jag väl bara försöka ställa in ig på att kliva upp tidigt imorgon vilket det var länge sen jag gjorde, kommer knappt ihåg när jag gjorde det sist.. Va väl någongång när jag jobbde på HL! aja, det går nog bra.

Nä, nu ska jag nog vara lite social med min familj!

/s

Uppd. 19:53

Blev ingen gympa för hade inte tillgång till någon bil och Elin skulle inte åka. Så jag tog på mig täckbyxor, mössa, vantar, jacka och reflexvästen (låter som det var mitt i vintern, men det var runt 0 iaf) och gick på en promenad med Frasse. Och jag som inte gillar mörker, men det gick bra :). Tänkte det va lika bra att gå ut och röra på sig lite!

Nu ska jag gå och packa och sen blir det nog teven och sen sängen!


Kommentarer
stina

Sv: Tack så mycket! :) Haha, nä jag har faktiskt inte gjort något med håret. Det har bra blivit ljusare under sommaren tror jag. Dock har jag världens utväxt nu, men vet inte om jag vågar gå till frissan och färga håret här :O Om det blir fel liksom ;p

2008-10-28 @ 15:59:48
URL: http://sstina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0