Friday night!

Kvällen började med mat på Bite Line. Käkade pizza jag ;) asgott och asmätt! Satt där några timar och bara snackade. Ser gick vi ner mot stan, hamnade på Svensson och gick på toabesök. Sen beställde vi lite och dricka där. Fan vad man får ont i magen, hua! Sen var det egentligen tänkt stadshuset men va asdyrt att komma in. Så gick bort mot BK var där en stund. Och alltså vad är det för fel på folk egentligen!! Man får liksom inte vara på toa ifred!!! Jäkla idioter rent ut sagt. Morbror min var på O´learys och han som var vakt jobbar på HL. Var egentligen 21 för att komma in, men med min replik (vilken jag ska köra oftare med) så kom vi in :D. Satt och snacka med min morbor och jag måste bara säga det, gud vad jag tycker om min morbror alltså så jäkla härlig :D. Och det var Kareoke (stavas!?) kväll där med han från Skilda världar. Bengt nått, han som spelar Daniel i serien ;) Lite coolt :D. Träffade på lite folk, några kända och några som vi inte kände. Och jag säger bara: Det måste vara luggen ;) hahaha!! ;) Jag åkte hem med kvart över tvåan medan de andra stannade kvar med några killar ;) hehe.

Idag ha jag skjutsat Mathias (min morbror) och hans tjej till henne för han hade bilen där. Sen ha jag varit uppe hos mormor och morfar ock fikat :). Och bilen som jag har nu (Mats bil) är det någon som är och kollar på nu. Så jag kanske blir utan bil :/. Jag som skulle åka upp till Elin. Men får vänta och se om den blir såld eller inte. Så resten av dagen (hoppas jag på iaf) ska tillbringas med min käre vän Elin :D

Ha en fortsatt bra dag!
/s


Kommentarer
Ida

Vad var repliken :P

2008-10-19 @ 01:27:08
URL: http://idaanderssonn.blogg.se/
Sofia

Succéluggen :D

2008-10-20 @ 09:09:21
Sofie

Sofia: Haha, jajamen! måste testas det igen. Tänkte så att det inte var en engångsföreteelse ;)

2008-10-20 @ 11:24:48
URL: http://sofiieblom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0