Dagen idag

Idag ha jag hunnit med ganska mycket. Tog mig en sovmorgon. Schöönt!! ;) Sen skjutsade  jag  Emelie till skolan för hon skulle hämta några böcker. Sen ha jag tvättat, städat i skafferiet (och det tog sin lilla tid det), släppt ut Frasse. Och tillsist bakat en Äppelpaj! Och Sandra ska komma bort till mig om en stund så ska vi äta den (hoppas den är god!), prata en massa för vi ha inte träffas på aslänge!! Och sen ska vi se på säsongspremiären av Bonde söker fru haha!

Imorgon ska jag ta tolv bussen in till stan för att lucnha med Ottilia! Mycket trevligt, så det ser jag framemot :). På kvällen är det gympa igen.. Ja så får det bli.

Nu ska jag plocka ihop lite innan Sandra kommer :). Ha en bra kväll!

/s


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0