Veckan..

Ja, herre gud.. imorgon är det fredag igen. Gud vad fort det har gått egentligen! Denna vecka ha jag uträttat lite ärenden och sen ha jag varit på stan och träffat Milla :). Har även varit på 4års kalas hos min lillekusin! såå jäkla söt alltså!! :).  Idag ha jag jobbat på hockeyn. Det går bättre och bättre :). Vilket är positivt! :)

Imorgon blir det nog en utgång, vart och när är inte rikigt bestämt än.. men det ordnar sig! :) Sen resten av helgen blir det nog bara lugnt, vara med familjen och lite släkt vilket jag tycker är mysigt, för det är trotts allt första advent på söndag :)

Ja, blev ett väldigt kort inlägg.. men händer inte så mycket.. eller jo, men det vill jag inte avslöja fören det är helt klart!! Kan bara säga att det är nära nu :)

God natt!


Kommentarer
Milla

Proppén! Har du hört det senaste skvallret att vi ska jobba i andra tröjor på torsdag?? Var det bara jag som missade det??

2008-12-01 @ 20:39:40
Sofie

Ja, jag hörde det. Man skulle ju gå ner till Birgitta och säga vilken storlek man ville ha på tröjan! ;). Jag vet inte varför vi skulle ha andra tröjor, men det var nått speciellt iaf :)

2008-12-01 @ 23:31:51
URL: http://sofiieblom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0