Lugn och skön helg

I fredags var jag faktiskt och jobbade, hör och häpna ;). Jobbade på en utav förskolorna här i Kovland mellan 8-16. Assöta barn och även personalen :). Härligt med lite nya pengar ;) Så kändes bra! På kvällen såg jag idol med mamma sen blev jag fylletaxi åt min bror och hans kompisar :P. Men tänkte, jag måste ju ge igen på alla gånger han har skjutsat mig! Snäll som man är ;).

lördagen va jag hos mormor och morfar ett tag och sen åkte jag upp till Elin :). Vi tog med oss sparken och gick ut på en promenad, så i alla nerförbackar satt jag och åkte och Elin stod bakom och styrde ;) haha, det gick väl sisådär ;). Pratade om allt, mest problem som vi har.. brukar ju alltid vara så :P. Efter jag varit hos Elin så fick jag åka in till stan för att hämta min syster (går typ inga bussar till oss på lördagar).. Snäll som man är igen.. Jäkla tur att mina syskon ha sån snäll syster som mig ;) haha! När jag kom hem stod maten på bordet, mycket gott. På kvällen tog jag ett varmt och härligt bad, ashärligt! :).

Idag ha jag och mamma haft storstädning här hemma, jag har dammsugit och mamma torkat golven. Jag tycker det kan vara ganska roligt att dammsuga ;) hehe. Sen ha vi ätit mat hela familjen innan Fredrik drog ner till Hudik igen. Sen ha jag varit på gympa, ja jobbigt som vanligt!

Ja, som sagt. En väldigt lugn och skön helg ha det varit, och jag klagar verkligen inte ;)

Imorgon ha jag lite saker att pysla med här hemma.. blir nog bra det!

Blir spännande vad veckan kan erbjuda ;)


Kommentarer
sara

jag tänkte plugga, dansa eller jobba. Bara göra någonting så att jag samtidigt blir bättre på engelska ;P. Ha en bra dag!

2008-11-26 @ 15:16:17
Ida

SVar, peter och cole satt i bilen och de korde sa kom tradet nerblasande.. jasa, ljusbrunt ;P

2008-11-27 @ 19:03:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0