Jaaa!!

Jag behövde inte åka in och lämna in min mobil.. För jag fick till det med smsen alldeles själv igår!! :D. Eller ja, nästan iaf.. fick lite experthjälp. Så det tackar jag för! :). Men jag gjorde det själv, är jag lite stolt över ;) haha. Nu fungerar allt som det ska iaf (än så länge, väntar bara tills nästa problem kommer.. skit telefon som jag har!!) Men är ju bra kamera iaf :P haha.

Så dagens planering kommer ju se lite annorlunda ut. Åh, finns så mycket saker som jag skulle behöva göra.. men vart ska man få orken ifrån och ta tag i skiten. Ja, det skulle jag bra gärna vilja veta. Får se vad jag ta för mig att göra, för nått måste verkligen göras idag, kan inte skjuta på alla grejer längre! Men en sak som är oförändrat idag är att det blir gympa ikväll iaf! Är nästan lite pepped.. och de va ju ett tag sen. Eller hur Elin!? ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0