Ja, nu kommer sammanfattningen ;)

Ja, sammanfattningen då:

Jag ha jobbat på Södermalm tre dagar. Gick mycket bättre än vad jag trodde. Barnen va snälla (eller jag de flesta) och de jag jobbade med va helt okej :). Så det kändes bra :). Jobbat även på hockeyn och sen hängde jag med Milla hem. Vi va på halloweenparty, jag och massa Söråkare ;). Åkte hem på lördagen och då åkte Fredrik, Kusin Johan och jag först ner till Bergsåker för att hämta upp Anne :D. Åh, vad aslänge sen vi träffade varann.. Så vi åkte och handla på ICA Kvantum och sen hängde hon med mig hem. Vi pratade och så och sen gjorde vi asgod blåbärspaj och kollade på tv :) Mysigt! Sen på söndagen blev det gympa på kvällen, va ju ett tag sen så det va asjobbigt :P Har fortfarande lite träningsvärk!

Igår blev det jobb på hockeyn igen. Gick bra, men va aslite folk. Skönt på ett sätt attman inte behöver stressa ihjäl sig hela tiden. Men tråkigt att det inte händer så mycket.. Aja!

Idag ha jag varit på en långpromenad alldeles själv, fast lyssnade ju på musik. Rikigt härligt. blev den långa svängen, 8km är det nog! Men va ju sånt härligt väder, så det va bara skönt :) Sen blev det fika hos mormor och morfar, fick även middag där. Haha, liite bortskämd måste man ju få vara ibland ;)

Imorgon blir det nog en sväng till stan. Ha massa ärenden att uträtta. Sen på kvällen ska jag nog hjälpa syster min med läxan och sen är det ju Bonde söker fru ju ;)

Haha, inte så intressant inlägg.. Men blir ju så när man inte ha sånt intressant liv!! :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0