Fredriks dator

Min käre bror kom hem ikväll :). De hade ingen skola imorgon.. Så nu sitter jag vid hans bärbara, är sjukt sugen på att köpa en jag med. Är så behändigt på nå sätt!!  :). Ja, vad som har hänt sen sist är väl att jag har blivit asförkyld :/ Hade 39 graders feber igår och asont i haslen. Idag ha jag inte haft lika hög feber men fortfarande jäteont i halsen, huvudet, nästan.. ja typ i hela kroppen!! Hua för att vara förkyld alltså!! :/. Men jag ska fan piggna på mig tills imorgon, för Johanna fyller ju år och det kan jag inte missa.

Idag va jag tvungen att åka in till stan idag.. Skulle fixa saker med banken och lite annat. Så åkte in till halv ett och sen fick jag skjuts av Elin hem :)

Nä nu ska jag dricka lite te och sen ta en alvedon för att kunna få sova lite inatt.

God natt!


Kommentarer
Ida

Krya pa dig!! Jag vet hur det kanns, ar ocksa asforkyld :( inte kul alltsa, hade sa kul imorgon med!! ;) Har du fixat horlurar? :) <3

2008-11-07 @ 01:30:40
URL: http://idaanderssonn.blogg.se/
Sofie

Åh, tack! Ja det ska jag göra. Nä, ha inte fixat det än, men jag ska, lovar!! :) Och du, det kommer fixa sig! :) <3

2008-11-10 @ 20:13:18
URL: http://sofiieblom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0