Fredag och Lördag

Igår blev det utgång med Johanna, Ida-Marie, Sofia, Ottilia :). Va hos Ida-Marie först och Martin kom även förbi ;). Mycket trevlig kväll tycker jag :).

Idag ha jag städat på mitt rum. Ikväll ha mormor, morfar, Hasse och Joel varit här. Vi har druckit glögg och ätit pepperkakor ;). Mysigt! Sen ha Joel suttit i mitt knä och vi har kollat på raggarbilar på datorn :). Så jäkla söt han är :) lillgubben! Sen skjustade jag mormor och Joel hem till de för han skulle få gå och lägga sig i sin egen säng. Då hämtade jag även Josefine och Jonatan fram vid vägen så de inte behövde gå i det snöblandaderegnet hem. Och det är ashalt på vägen, sånt gillar jag verkligen inte! Gäller bara att köra försiktigt och ta det lugnt :).

Imorgon vet jag inte vad som händer, är ju första advent så får se vad vi hittar på ;).

Nu ska jag nog snart gå och lägga mig! God natt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0