Studentbal 2008!

Ja, då var det våran tur att gå på bal. Vi fattade det inte rikigt igår att det var sant, och jag tror inte att jag har fattat det rikigt än att vi har varit på det ;). Det var liksom varit så långt bort hela tiden och plötsligt kom dagen då det var dags :) Var hos frissan och fixade mitt hår och det blev hur fint som helst :) (tycker jag iaf) sen bar det hemöver och fixade mig iordning ytterliggare för att sedan åka med Mats i hans raggarbil ner till Sofia i Bergsåker :). Väl där så väntade vi på de andra och skålade i champange ;). Sedan kom vår skjuts in till Stadshuset som var limosin, as häftigt att åka en sån :D. är nog första och enda gången man gör det ;). Väl framme på stadshuset så bev det lite fotograferingar och så.. sen fick vi stå ute i kyan och frysa as länge men tilsist så fick vi gå in. Då blev det lite mingel och så. Sen fick vi äntligen gå till vårt rum där vi skulle fp avnjuta den goda middagen :). Jag, Sofie, Johanna och Ottilia fick sitta vid samma bod :), tur var väl det :). Vi satt där med några från NTI, faktiskt trevliga :). Men dessvärre har jag ingen aning om vad maten smakade, för jag är så jäkla förkyld så jag känne ringen smak när jag äter.. Det var lite tragiskt :/. Så jag fick fråga Ottila vad det skakade och sen fick hon förklara och jag fick föreställa mig hur det skakade! haha, Så tack gumman för förklaringarna ;) <3. Efter maten gick vi upp till spegelsalen och dansade lite :P. Och gick sedan runt och kollad epå massa folk! Träffade jätte många trevliga människor, många från gamla klassen och så :) Det var roligt :). Sen fick jag mig en lite avslutande dans med någon som fick ekonomi, mycket trevligt! ;)

Bilder från kvällen kommer senare :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0