Söndag kväll

Idag har min kusin Josefine konfrimerats så vi har varit i kyrkan på det. Det var faktiskt jätte fin konfirmation! Prästen må jag säga var lite speciell ;) haha. Sen bar det hem till Mats och Gittan och där fick vi mat. Jätte gott var det! Och även efterätt :). Är fan mätt än

Sitter och försöker få klar psykosocialafördjupningen, det är verkligen sista skoluppiften jag gör. Försöker tänka så, jag vill få den bra men jag tvivlar på att den blir det. Har ingen som helst ork att vara ambitiös längre. Jag gör ett sista ryck nu och sen tar jag tag nya tag imorgon och skriver i det sista. Vill verkligen få det bra, för vill ha bra betyg i den där kursen.. Sen ligger engelskan över mig med.. hon sa att jag "kanske kommer att få G", jaha, men det kanske vore bra att veta liksom med tanke på att jag bara går 2 dagar till veckan och sen när jag kommer tillbaka från Spanien så är betygen satta. Måste prata med henne imorgon. Vill verkligen klara den kursen, tycker verkligen att jag har kämpat och försökt och gjort det jag ska i den kursen.

Jag har även börjat packa lite smått inför resan :) Nu ser jag verkligen framemot det och hoppas verkligen vi får bra väder :).

Imorgon väntar Karins kurs hela dagen tror jag, sen måste vi växla pengar och fixa lite annat inför resan. Sen är det bara att åka hem och få klar fördjupningen och börja packa ordentligt :)

Ha en fortsatt bra Söndag kväll! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0