Måndag kväll

Måndagen är avklarad och den har gått väldigt bra :). Började med sovmorgon till kl. 10.. men vi som bor så långt ifrån skolan innebar det bara en timmes sovmorgon.. aja, skönt iaf :). Då hade vi Projekt och Företagande och fick veta att den kursen avslutades idag!! Sköönt!! :D.

Sen vare lumch och sen Pedagogisktledarskap och lyssnade på Victoria och Linneas redovisning :) Den var jätte bra :) Intressant ämne :). Vi fick göra massa övningar och sista övningen va värsta roligt :). Man skulle komma på 3 bra egenskaper hos sig själv och sen skulle alla berätta de för de andra i ringen. Sen skulle man gå ett var unt i ringen så att alla skulle säga 2 bra saker om varandra Det va roligt :). haha, till mig sa de att jag blommade upp tillvaraon där jag var (haha fyndigt), lyste upp tillvaron där jag var, alltid glad, snäll och bra vän. Typ det :) Roligt att höra :)

Sen åkte vi ner till stan och jag köpte en väska till balen :) as fin :) Sen köpte jag ett lila linne som jag bla. ska ha med till Spanien :) hihi. Tror jag aldirg ha haft på mig nått lila plagg nångång ;).

Sen när jag kom hem gick jag upp och hämta posten hos mormor och morfar och blev sedan bjuden på mat där :) Snällt, för annars skulle jag få laga mat själv ;). Då bestämde jag mig för att jag skulle ta med Frasse på promenad så det ska jag snart ta att göra :)

ha en forsatt bra kväll :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0