Lördag

Det har blivit många timmars sömn inatt och det har varit jätteskönt och behövligt :). Idag hade jag tänkt plugga så mycket som möjligt. Men då ringde Gittan och frågade om jag kunde vara barnvakt åt Joel (min lilla kusin) ett tag! och det tackar man liksom inte nej åt ;) hehe. Så nu ska jag klä på mig och sen kommer han hit så får vi se vad vi hittar på:).

Uppdaterat:

Nu har jag precis kommit hem från Mats och Gittan. Har varit och lekt med Joel i sandlådan med traktorer, raggarbilar och massa djur. As roligt :). När vi ha lekt en stund säger han:
Joel: åh, kolla vad jag hittar, cirkushästen (och visa mig en liten plastleksakshäst)
Jag: Nämen, vilken fin.
Joel: Nä, den är inte fin.. den är cool.
Jag: jaha, ja den är jätte cool..Vad heter den då?
Jag kommer inte ihåg vad han sa.. men han frågade:
Joel: Vad heter du då?
Jag: Men det vet du väl vad jag heter!?
Joel: Ja, du heter Gullungen, bara gullungen.. ingen Sofie..
Jag: Ja, jag heter gullungen jag :)

Åh, han är så jäkla söt! Man kanske måste fatta själva bakgrunden med namnet "Gullungen", men det orkar jag inte dra nu.. Nu ska jag fika med mormor, mamma och Fredrik. Sen ikväll ska vi nog åka ner till pappa och äta mat.. får se.. blir nog inte mycket pluggande idag inte.. aja, får väl plugga desto mer imorgon. Ha en fortsatt trevlig Lördag.


Kommentarer
Elin

Håller med Joel om att du är en gullunge... :D

2008-05-05 @ 17:38:15
Sofie

haha, tack ska du ha! Detsamma får jag säga :)

2008-05-05 @ 18:10:52
URL: http://sofiieblom.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0