Hemma från skolan idag

Är fortfanade jätte förkyld.. jag fattar inte!! Har as ont i halsen och ena stunden rinner det i näsan och andra stunde är jag jätte täppt i näsan.. Uscha! Inge vidare det här inte :/

Jag måste försöka plugga, ligger lite efter i psykosocialt.. ha inte rikigt haft orken de senaste dagarna.. Så får försöka göra något nu.. Fast jag känner inte så mycket till ork nu heller... aja, är väl bara kämpa!

Sen ikväll spelar Indal mot Kovland och jag vill verkligen åka och se på den matchen, ha sett fram emot det jättelänge.. Får se hur det blir. Men det lutar åt det iaf..Får väl klä på mig ordentligt så får det lov att gå ;). Jag måste verkligen bli frisk till på Lördag då vi har studentbal! Vill helst gärna inte vara sjuk då..

Aja, ska väl försöka plugga lite grann sen får jag lägga mig och vila lite.



Kommentarer
Johanna

Ja det är verkligen tid att du frisknar till nu innan balen ;) Jag har fått jobb på hemköp i granlo så nu är det bara att komma dit och handla i sommar ;)

2008-05-15 @ 18:42:30
URL: http://johannaalehtonenn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0