Helgen i övrigt

Den har varit bra. Va på bio igår och såg 21, den var helt okej faktiskt. Värd att se :).

Idag ha jag inte gjort så jätte mycket. Mamma, Emelie och jag ha varit på loppis en sväng och jag hittade ett skåp som jag ville ha :) Kommer bli as fint om man gör om det lite. Sedan har jag kommit på att jag ska sälja min moppe, för jag komme rinte använda den så mycket känner jag. Kan lika gärna göra nått annat för pengarna. Så vet ni någon som är ute efter en Eu-moped så har jag en till salu :). Och jag har kommit på vad jag delvis ska göra med pengarna.. Jag ska köpa en bärbar dator :). Ska ta bort mitt stora skirvbord och alla saker på den (till och med sterion) och sen ska jag ha mitt skåp där istället som jag hittade på loppiset. Och på det ska min bärbara dator stå!! Kommer bli as bra. Sen ska jag även måla om mitt rum :). Så jag har lite att pyssla med ;).

Nu ikväll ha jag varit på gympa, och hua vad jobbigt det va.. orkade nästan ingenting.. ha så jäkla träningvärk än!! Kunde knappt öra några armhävningar för armarna bara vek sig...

Imorgon ha vi lite sovmorgon vilket jag tackar för :) Vi börjar klockan 10 och ska då ha Projekt och Företagande och sen lunch och sen Pedagogiskt ledarskap.. blir nog en relativt lugn dag hoppa sjag på :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen fika lite och vara lite social med övriga i familjen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0