Fredagkväll!

Ha nyss kommit hem från pappas jobb. Emelie och jag har varit och solat. Ha försökt fått till den sista brunfärgen tills imorgon då det är bal!! :9 Jag börjar blir lite nervös. Men blev värsta glad när jag läste om bordspleceringen idag. Får sitta vid samma bord som Johanna, Ottilia och Sofia :D. Och även Ida och hennes komisar!! As roligt :D hihi.. Hoppas det verkligen blir bra och att vädret blir bra.. Och att min förkylning kan släppa, inte så trevligt för de som kommer få sitta bredvid mig och höra mig snorandes under hela middagen.. Stackarna! så jag hoppas verkligen jag blir bättre tills imorgon :)

Ska vara hos frissan vid halv tolv.. ganska tidigt.. men hon ville inte stressa så det går nog bra! Emelie ska följa med mig så jag har någon att prata med ;)

Nu ska jag gå till teven och vara social med mamma och Emelie.


Kommentarer
Lina

Ja, och vilka sitter jag med liksom?!..

2008-05-16 @ 21:25:02
Sara Ö

men Lina:O du sitter ju med mig ju:(

2008-05-16 @ 23:25:55
Ida-Marie

vet du, jag hamnade inte med någon jag känner :S haha, men det går nog säkert bra ändå^^

2008-05-16 @ 23:32:53
URL: http://idamarietholin.blogg.se
Sofie

Lina och Sara: haha ja, men vart satt ni någon stans.. Altså i vilket rum? Hade ni trevligt annars då?

Ida-Marie: Jaså, gjorde du inte.. Ja, men hade du trevligt ändå då? :) Vi träffades ju ganska mycket, det var as bra :D

2008-05-18 @ 16:18:19
URL: http://sofiieblom.blogg.se
Lina

Ja! Och tur var det! Tack för en mkt trevlig kväll Sara! :D

2008-05-18 @ 21:58:39
Ida-Marie

hehe, ja fast nu fick jag ändå hamna med mina vänner =) jag skickade mail till en i balkommitén, sådet ordnade sig.. Fin du var förresten, om jag inte sa det^^

2008-05-19 @ 10:12:29
URL: http://idamarietholin.blogg.se
Sara igen

detsamma Lina:D hoppas att du hade lika roligt som jag=)

2008-05-19 @ 14:04:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0