Fredag

I onsdags var det studentfest och det var trevligt med trevligt sällskap.. kanske inte slutade lika trevligt.. aja..

Igår gjorde jag inte så mycket. mormor och morfar kom hit på middag så det var trevligt. Sen på kvällen så tittade jag mest på tv och somnade ganska tidigt..

Idag vaknade hag kl. 8 och duschade, åt frukost och fixade ordning mig. Sen tog jag bussen in till stan med Elin och vi gick på stan och skulle föröksa hitta kläder åt henne. Tillslut så hitade vi. Jag hittade även en jätte söt sommarjacka som jag inte kunde låta bli. Så jag köpte den! Men jag tror helt seriöst att jag kommer ha mycket användning av den :). Ibland är det bra med impulsköp ;). När jag kom hem så frågade mamma om jag inte ville följa med henne ut till birsta en snabbis. Så slapp hon åka själv, hon skulle hitta några byxor. Så vi gick runt där ett tag och hon köpte ett par byxor. Sen åkte vi hem och lagade mat och nu sitter jag här!

Ikväll tror jag att det blir en rikigt myskväll bara. Titta på tv och bara slappa, va verkigen länge sen jag gjorde det känns det som. Får väl passsa på för imorgon måste jag börja med plugg igen. PA-rapporten väntar!!

Hoppas ni får en bra fredagskväll, för det ska jag ha ;)


Kommentarer
IdaMarie

ja, varför åkte du hem så tidigt i onsdags för? och otrevlig kände jag mig också.. men jag hade lite brottom :/..

2008-05-02 @ 21:12:49
URL: http://idamarietholin.blogg.se
IdaMarie

japp =) jag jobbar i birsta.. men det var mest tillfälligt.. jo jag såg marie, så jag försökte se om jag såg dig också, men det gjorde jag icke!! :/ bajs!

2008-05-02 @ 22:40:26
URL: http://idamarietholin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0