As förkyld!!

Jag kände redan i morse att det gjorde ont i haslen när jag svalde.. men det brukar alldtid gå till sig på dagen. Men idag var en sån dag det inte gjorde det.. Jag kände mer och mer hur jag fick ont i kroppen och börja känna mig varm (precis så när man ha feber). jag är inte sjuk så ofta så jag brukar känna när jag håller på att få feber. Idag hade vi Psykoscialtarbete och vi fick först jobba själv och sen hade Göran föreläsning.. Jätte intressant :). Sen fick vi tillbaka proven, och jag fick VG :) Det är jag nöjd med! Sen var det lunch och sne började Lina och jag arbete med Montessori nästan påengång. Och det gick faktiskt jätte bra. Eller ja, efter vi fick till det där med de blå papperen. Det är ganska hemligt vad vi ska göra, men en sak är säkert, det kommer bli as bra!! :)

Jag åkte 15.15 bussen hem och sov nästan hela vögen.. när jag cyklade hem va det naturligtvis motvind så jag ver helt slut när jag kom hem. Då gick jag och la mig nästan på engång och sov till för ungefär en timme sen! Ska väl snart ta och vila mer.. lika bra det.

Får se hur jag mår imorgon om jag stannar hemma hela dagen eller går på förmiddagen.. känns som om jag måste det.. på eftermiddagen ha vi engelska så jag får se.. Om jag inte blir bättre så tror jag att jag stannar hemma hela torsdag (för vi ha inte så vikiga lektioner då)

Nu ska jag ta och lägga mig i sängen igen och kurera mig mer.. Ha en fortsatt bra kväll!


Kommentarer
Victoria

krya på dig =/

2008-05-13 @ 20:21:09
URL: http://victorialehnberg.blogg.se
Lina

Mäh, ska jag gympa själv på torsdag jag då? :(

2008-05-13 @ 21:21:35
Linnea

Krya på dig!

2008-05-13 @ 22:04:00
URL: http://paralysed.blogg.se
Sofie

Tack ska ni ha! :)

Lina: Ja, det verkar som så...

2008-05-14 @ 11:25:30
URL: http://sofiieblom.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0