Söndag-Onsdag

Ja, har legat på latsidan igen här.. Men jag har inte haft varken ork eller tid.. ska summera lite vad som hänt i mitt ytterst intressanta liv:

Söndag: Va jag hos Elin, åkte till henne mot eftermiddagen och var där hela dagen :). Vi pratade på som vanligt när vi ses, att vi alltid ha massa saker att prata om ;) haha men det är roligt :). Sen fick jag även rida på hennes häst :), as roligt :). Och jag fick även bilder som hon hade knäppt på min student :). Det var en väldigt trevlig och rolig dag, går inte att ha annat med denna tjej :) <3.

Måndag: Började jobba kl, 7 till 14. Sen kom pappa och hämtade mig och vi for hem till han och fikade, sen åkte jag hem med Fredrik när han skull hem. På kvällen åkte mormor, mamma och jag på loppis och jag hämtade mitt skåp som jag hade köpt :). Jätte fint är det! Men det behövs målas om lite.. Ska ju göra om på mitt rum så det får inte plats för tillfället men snart så ;)

Tisdag: Jobb 7-14. Sen kom Tessan, Lina och Ida och hämtade mig och vi får ner till stan. Gick och satte oss på Coffie House (eller hur det stavs :P) vi åt lite och pratade om vad som hänt och lite vad som kommer hända.. Är man van att träffa och prata med varandra nästan varje dag i tre års tid så har man lite och prata om. Jag hoppas verkligen att vi kommer hålla kontakten, för de är så jäkla härlig och 3 av mina absoluta närmaste och bästaste vänner! Ida och Tessan sticker ju till USA om drygt en respektive två månader. Och Lina ska kanske till "delstaten Västra götalandslän" haha, eller hur var det!? ;). För mig är det inte riktigt klart vad som händer till hösten, den som lever får se :).
Efter vi hade fikat så gick jag runt på stan och fördrev tiden tills mamma skulle sluta för jag skulle åka med henne hem. Jag shoppade en as söt blommig klänning på Gina och ett linne (tror det är linnet som Johanna också har köpt, isåfall finns det en bild på hennes blogg.). Sen gick jag upp på mammas jobb och sen for vi hem. På kvällen var det tänkt att jag skulle åka och kolla på matchen mellan Kovland-Söråker med Elin. Men jag orkade inte.. blev så himla trött när jag kom hem och sen så blåste det så mycket. Men hoppas det blir en annan gång istället :).

Onsdag: Jobbat 7-14 och det har gårr hyffsat bra iaf.. Blev bara gruppbyte en gång idag så varje grupp blev ganska lång 3 respektive fyra timmar.. men det var ganska skönt så behövde man inte tokstressa hela tiden. Ikväll vet jag inte vad som händer.. Mamma höll på att prata igår om att vi kanske måste åka och köpa nått till morfar som fyller år imorgon. Men jag vet inte hur dte blir, får se vad som händer :).

Imorgon jobbar jag sista passet 7-14 innan jag får ledigt några dagar igen :), sen blir det att ladda inför kommande arbetspass som är "helvetetspassen" om ni frågar mig.. fre-sön jobbar jag 19-07 så jag kan inte gå på gatufeten en enda dag :/ lite surt, men jag får ju desto mer pengar istället då.... får jag försöka tänka.

Nu ska jag gå och göra nått annat, som att hämta posten tillexempel. Ha en bra kväll :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0