Birsta City!

Ha varit i Birsta ikväll där mamma och jag har flänkt runt och försökt hittat födelsedagspresent till morfar. Gick igenom alla butiker och sen gick vi tillbaka till en av de första butikerna och hittade presenten där. Två tröjor och tre par strumpor (i brist på fantasi, men tror han blir glad ändå).  Sen hoppade jag av på kiosken i Kovland för och väntade där på Sandra. Hon klarade teoriprovet för motorcykel idag, och det firade vi med en mjukglass ;) haha. På vägen hem kom vi på lite planer som vi nog ska utföra i helgen ;) hehe hoppas bara det bir fint väder :).

Så här ser överdelen av min klänning ut som jag köpte på gina igår:

                                                        


Och såhär linnet (det var inte precis lika Johannas, men lite ;)):
 
                                                           

Ja, nu är det snart bara gå och lägga sig om man ska orka ännu en jobb dag. Är s¨jäkla trött så det blir ng inga problem ;). God natt och sov gott.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0