26 Juni 2008

Sista jobb dagen har det varit idag innan jag får några dagars ledighet :) Är ledig ända till på onsdag :) Schöönt :). Idag var det en dag då det gick bra hela dagen, ina större problem eller svårigheter hade jag. Efter jobbet var det tänkt att Fredrik skulle komma och hämta mig för han slutade också kl. två. Kvart över två hade han inte kommit då ringer jag till han, han svarar inte.. Jag skickar då ett sms och han svarar att han fick jobba över och jag fick ta bussen hem.. jaha, tack för den tänkte jag närbussen gick tjugo över två från stan och jag inte skulle hinna ner... Då gick jag iaf till mammas jobb ett tag och satt där, köpte lite godis och läste tidningen.. Tillslut rnger Fredrik och säger att han hade slutat.. då var den närmare halv fem.. Vi åker hem och jag hoppade in i duschen och fixade iordning mig för att gå upp till mormor och morfar  för att fira morfar som fyller år idag :). Där bjöds det på väldans god mat och sedan efterrätt med kaffe :). Så nu är man as mätt ;).

Sitter nu hos pappsen ska sova här inatt. Han och jag ska åka till Birsta imorgon för att lämna in min mobil som det är nå fel på :/. Inte bra, hopas det blir bättre :). Sen imorgon kväll blev det prat om att mamma, Kicki och jag kanske åker ner till Gnarp till de andra där dte är sånhär raggarbilsträff ;). Men inget bestämt, så får se hur det blir.

Nu ska jag nog snart göra iordning och gå och lägga mig, är as trött!! Får sova ut lite imorgon iaf :)


Kommentarer
tesslino

men du lillfisen :) kan inte du komma och hälsa på mig och ida till vintern då? om du nu inte skaåka själv?!

2008-07-08 @ 00:25:31
Sofie

Mä. vadå illfis.. jag är faktiskt äldre än vad du är, så du ska inte säga nått ;). Ja, det skulle jag vilja göra :). får försöka spara pengar och hitta en bra resa :). Skulle ju va as roligt :). Vi ses på onsdag :)

2008-07-13 @ 20:56:27
URL: http://sofiieblom.blogg.se/
Victoria

Är det bra med dig? Var så länge sen vi träffades nu =/

2008-07-14 @ 11:08:35
URL: http://victorialehnberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0