Ledig :)

Jobbade sista jobbdagen för den här perioden idag. Så nu är jag ledig tills på onsdag (kom precis på att jag skrev det i förra inlägget, men upprepningar är bra ;)).

Ha varit så sjukt varmt inne i fabriken! Men det var en gubbe som gick och delade ut glass, det uppskattades :). Jag skyndade mig hem för att ta tillvara på solen. Satte mig ite i solstolen och bara njöt av solen, och hoppades på att få lite mer färg på korppen. Spenien färgen är som borta för länge sen :/. Sen ha jag tvättat lite och så. Och ätit mat uppe hos mormor och morfar :). Gott!

Imorgon bär vi av upp till Johannas stuga, Johanna, Ottilia Sofia och jag :). Vi åker vid två och handlar och sen ska vi hämta upp Ottilia när hon slutar jobba. Snälla väder gudarna kan vi få bra väder i helgen också!!?

Jag ha inte börjat packa än, men det är väl inte så mycket som man behöver egentligen, så det går nog fort ;). Städa måste jag göra också tills mamma och resten kommer hem och det är bara ikväll och imorgon kvar för de kommer ju hem på lördag. Jag tror jag packar färdigt ikväll och sen kliver jag upp lite tidigare imorgon och städar då.

Hoppas ni får en bra helg, för det ska vi ha ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0