Nytt år, vad innebär det?

Nu har även jag hamnat i bloggvärlden.. Jag kände att jag läser andras bloggar men jag har inget som jag kan ge tillbaka med. Så därför tänkte jag att detta blir mitt nyårslöfte. Jag skapar en blogg där jag delar med mig av mitt ytterst intressanta liv (!?) haha. Någon kanske kommer att tycka att det är bra :). Får jag hoppas iallafall.

Min nyårsafton spenderades med mina vänner. Helt kanon kväll/natt blev det :). Det är bara att tacka sällskapet för det :). Hahah, och killen med det minst sagt roligaste och mest konstigaste skrattet jag varit med om! Vi höll seriöst på att garva ihjäl oss!!

Som sagt så är det ett nytt år och allt vad det innebär. Det innebär bland annat den sista tiden i skolan, och alltså STUDENTEN!!!! :). Fast det är faktiskt lite blandade känslor. Man har inte kvar tryggheten att gå i skolan, för dte är det. Man vet exakt vad man ska göra om dagarna. Hur blir det sedan? Vad ska man göra då? Det är det som är frågan.

Nu ska jag nog gå och glo lite på tven. Sedan blir det sängen, ska upp relativt tidigt imorgon.
Hejdå på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0