En ganska vanlig Onsdag!

Dagen har flytit på bra. Började med Naturkunskap som kanske inte var det mest roligaste. Kan även passa på att skryta lite att jag ska få MVG i den kursen!! Hur stolt som helst :). Sedan gick vi och åt och det var ingen höjdare till mat idag heller.. ha typ inte varit det på jätte länge. Men på fredag.. Då blir det go maten!! Millas favorit mat.. Grillad kycklingfilé och klyftpotatis11 Längtar faktiskt lite ;) haha... Sen iaf så börjad ejag och Ida jobba med vårt PA på engång nästan. Det blev massa strul idag med.. så den största tiden så fick vi inte så mycket gjort.. Vi skickade mail till massa företag.. men de lär väl knappast svara.. om de mot förmodan skulle göra det så är det troligtvis inget positivt svar... Sedan gick vi ner mot stan vid halv tre typ. Och vi höll seriöst på att slå ihjäl oss.. det var s¨å jävla halt!! Men vi klarade det ;). Jag väntade lite på stan tills Ida-Marie kom :). Vi gick och fikade och pratade om allt! Precis som det brukar vara :). Hon är så söt hon min kära lilla vän!! <3 Hon klagade också att jag inte skriver så mycket i min blogg.. Så detta inlägg är för hennes skull :). Hoppas hon blir nöjd!! ;)

Ikväll ska jag inte göra nånting!! Så jäkla skönt. Tror faktiskt jag ska gå till mormor och morfar. De blir så glad när man kommer och hälsa på :). Om man har tur kanske man får fika :). hehe.

Imorgon blir det ingen sovmorgon. Det kommer någon gubbe som ska ha nån föreläsning inom naturkunskapen... Men då är vi lediga hela fredagförmiddag :).

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Lina-with an huge pimple

Haha sällan fika, sötpropp!

2008-01-16 @ 17:59:19
Sofie

haha, ja men nått måste man väl unna sig ;) haha.. Ses imorgon!!

2008-01-16 @ 18:04:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0