Hemma från skolan

Nu har förkylningen satt sig! Vilket är inte så trevligt.. Som jag beskrev lite i gårdagens inlägg så har jag: Ont i haslen, snudd på feber, täppt i näsan och det klias i ögonoen!!! Jag tror större delen av min klass har samma symtom som jag. Men den hade jag nästan ränkat med att bli förkyld. Att leva så upp inpå varandra så länge så blandas ju alla bakterier och man blir sjuk., Men det var ju tur att det kom nu i efterhand så jag inte var sjuk där uppe i Östersund. Det skulle vara värre. Fast egentligen är det inte så roligt nu heller.. För jag fyller år imorgon!!! (jag 19 år!! Tänka sig vad tiden går fort) och jag vill inte vara sjuk på min födelsedag. Och den här dagen är typ bara andra gången jag är hemma och är sjuk från skolan på nästan hela min gymnasietid! Det får jag lov att säga är bra gjort! För ni som känner mig vet att jag inte blir sjuk ofta, när jag väl bli det så blir det rejält..

Nä, nu kanske man måste göra lite vettiga saker också... som plugga lite och plocka ur diksmaskinen... Sen ska jag bara mest ta det lugnt och försöka kurera mig!

Ha en fortsatt bra dag!


Kommentarer
Ida-Marie

Grattis i förskott Sweetie! =D

2008-02-21 @ 21:51:46
URL: http://idamarietholin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0