Hemkommen från Östersund

Ja, nu är vi hemma från Östersund. Och det får jag faktiskt säga är ganska skönt :). Att vara så tätt inpå varandra hela tiden visade sig att ha sina för och nackdelar. Vi har iaf haft en kanonbra tid där uppe i Östersund på Skidskytte VM! :). Nu är vi tillbaka till vardagen och skolan igen.. Vilket inte är så jätte trevligt. Vi har hur mycket som helst som ska göras nu.. Rapporter, bokläsning, matte prov, PA mm. Jag har även blivit förkyld. Ont i halsen, ena stunden är jag täppt i näsan och andra stunden bara rinner det... Sen svider det i ögonen.. Inge trevligt vill jag lova. Inte med tanke på att jag fyller år på fredag!! 19 år!! Tänka sig vad tiden går fort... Och då vill jag inte ligga i sängen och vara sjuk direkt!

Dagen ser ut som följande:

* Förmiddagspasset är Pedagogisktledarskap

* Sedan lunch

Eftermiddaspasset är Engelsa B

* Sedan hem och plugga!!

Ha en trevlig dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0