Helgen

Fredag: Lina och jag gick med Ida med efter skolan. Vi släppte av alla grejer och sen gick vi och handlad lite frukost tills danegn efter. Efter det så bäddade vi i ordning, så vi slapp göra det på natten när vi kom hem. Vi ringde och beställde pizza från Bite Line och det gick mycket fortare än förra gången iaf :). Sedan började vi göra oss i ordnig.. Ida hade lite bekymmer över det. Sedan kom fyra stycken (observera att jag skrev stycken istället frö styckna ;)) som gick i Ls3 förra året. Jätte trevligt hade vi det :). Efter ett tag kom Tessan och Stina och efter ytterliggare en timme kanske så kom Milla :). Sedan bar det ner till staden. Vi gick in på Lyset där det var världens kö när vi kom. Men in kom vi i alla fall.

Det var verkligen en väldigt trevlig kväll :). Vid 20 över tre tog vi taxi hem till Ida.. och plockade undan lite och somnade nog inte fören klockan var vid fem kanske.. Det blev inte många timmars sömn den natten.

Lördag: Igår när jag kom hem så gick jag upp till mormor och morfar och va kvar där en stund. Sedan gick jag hem och läste engelska boken... sackta men säkert går det... Resten av dagen log jag bara i sängen och kolla på tv. Va ganska trött.

Söndag:  Idag ska jag forstätta att läsa boken och sedan räkna lite matte... Och ikväll är det gympa igen. Sista gympan på ett tag.. missar 4 gånger när vi är i Östersund...

Ahh, vi åker snart. Har lite panik men det ska bli grymt roligt!! :D


Kommentarer
weronica

hoppas du haft en skön helg! :)

2008-02-03 @ 13:16:35
URL: http://hedvaalls.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0