Torsdag=Jobb på hockeyn

Ja, torsdag igen och det är hemmamatch för Timrå igen, och då ska jag jobba. Även att det är nått speciellt ikväll så vi ska jobba i andra tröjor än vanligt, blir ju roligt :). Sen efter hockeyn ska jag kanske åka till pappa och blir kvar där tills imorgon.. får se.. eller så kommer Emelie hit. Har inte riktigt kollat upp detdär..

Imorgon fredag vet jag inte vad jag ska göra på dagen, men det löser sig. På kvällen ska jag såklart se på Idol ;) haha, rikigt spännande nu :).

Lördag är det hockey igen, tror den börjar 16.00, vilket betyder att jag ska vara där 14.00. På kvällen ska vi typ ha glögg-, baknings- och pysselkväll med lite släkt och så :) Blir nog mysigt!

Söndag, preliminärdag för att vara med Sandra :). Haha, vi kom fram till det igår att vi måste börja boka varandra så att de inte ska ta sån lång tid tills vi träffas igen ;). Sen är det sista gympan för säsongen, och det brukar betyda att vi fika efteråt ;) hehe, längtar jag till ;)

Mellan allt detta måste jag verkligen börja planera inför resan, är  inte lång tid kvar och allt är inte fixat. Så det måste jag verligen fixa.

Nä, nu ska jag fixa med lite grejer och sen är det bara göra sig ordning inför jobbet. Ha en fortsatt bra dag!


Kommentarer
Milla

Låter super ;) Nu har jag också skaffat blogg! Hihi ;P

2008-12-04 @ 17:56:53
URL: http://milla.blogg.se/
Josefine

Hejsan! Jo visst är han söt ungen;) Jag glömde helt bort att fråga dig om skvadern. Det som jag mest undrar över är skillnaden på ledarskap och samhälle.

2008-12-08 @ 16:47:36
URL: http://josefinenylander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0