Strandlagenheten!

Idag tankte vi forst aka in till Boston men taget kom aldrig.. Sa vi akte och fika pa Panera Bread (hur det nu stavas..) Sen akte vi till Mallet i Andover och kollade runt lite i affarer :). Jag kopte en ashaftig planbok! Kanske bara jag som tycker den va haftig, men skitdetsamma ;). Sen hittade vi markesvaskor!! Ah, vad mycket fint det finns alltsa! Jag ska kopa en markesvaska innan jag aker harifran :P. Sen akte vi och kakade pa en Kinarestaurang. Asgott och asmycket mat ;D.

Nar vi kom hem igen bestamde vi oss for att aka ut till strandlagenheten. Vi packade ner lite grejer och nu ar vi har :). Impulsgrej liksom :). Men det ar bra, ar inte sa bra pa sant! Men det ska det bli andring pa :D. Ah, strandlagenheten! Vilket jakla stalle!! Precis som pa film alltsa.. Saa jakla fint :). Aker hiss upp och kliver liksom in i sjalva lagenheten! Hur haftigt som helst :D

Nu ska vi ha spakvall igen! Ida tyckte det var sa mysigt sa jag far val stalla upp da ;) Hahha!! Nara, skamt och sido ;). Det ska bli mysigt :). Ska gora ansiktsmask och harinpackning :) Schoont! ;)

Sen sover vi over har tills imorgon och imogon ska vi till nagot Mall som ligger har i narheten :). Sen blir det nog bara hem och borja ladda infor NEW YORK!!!! :D; Aker tidigt pa mandag morgon.

Fina bilder jag laggt upp va!!!?? ;)


Kommentarer
Mamma

Åh vilka fina bilder på 3ggr snyggingar;-).....och gröten....för att inte tala om den....såg helläckert god ut. Ha det gott gumman min. Puss Puss

2008-12-28 @ 15:27:13
Anonym

Åh vilka fina bilder på 3ggr snyggingar;-).....och gröten....för att inte tala om den....såg helläckert god ut. Ha det gott gumman min. Puss Puss

2008-12-28 @ 15:28:27
Sandra

Hej! Va kul å läsa!! :) Själv har jag börjat få resfeber.. Lovar att vinka då jag far förbi ;) Kram

2008-12-28 @ 16:45:37
URL: http://bollsandra.blogg.se/newme
Sofie

Mamma: Haha, ja rikgtiga gullungar ar vi ;). Ja, groten var jattegod :). Tur vi inte lyssnar pa vara mammor i alla situationer ;) haha!!



Sandra: Ah!!! Ja! Sa jag hinner inte komma hem :( :(!!!

2008-12-28 @ 17:04:29
Milla

Ååh låter hur häftigt som helst! Har du hittat någon pryl till mig än då? ;) Impuls grejer måste vi nog träna mer på, vet hur det är! Kan tänka mig att strandlägenheten är fin! Hoppas du tagit många bilder nu så man får se när du kommer hem :) Hihi! Du kommer ju om 6 dagar.. jag skämtar inte, tiden går sjukt fort!

2008-12-30 @ 17:08:59
URL: http://milla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0