Mycket glad!

Har nämt tidigare att jag hållit på att fixa med lite grejer och att jag inte avslöjar det fören det är klart... Och nu är det klart!! Trotts alla motgångar ha jag inte gett upp.. Den 18 december lämnar jag Sverige för att åka och hälsa på Ida i Boston, USA!!! :D Hem till Sverige kommer jag igen den 5 januari. Så jag blir borta över jul och nyår, kommer verkligen bli en upplevelse och ett minne för livet! :). Om allt går som det ska, så kommer jag även träffa Tessan och Stina :). Hoppas verkligen det!

Ja,som ni märker är det inte många veckor kvar.. typ 2 och en halv vecka så är jag påväg! Och det är såå mycket som man måste kolla upp, det är liksom inte bara att åka. Men har kollat upp det mesta och fixat de stora och vikigaste grejorna. Sen börjar packningen, haha kommer ha ångest!

Jag har nog inte rikigt fatta att jag ska få uppleve det som man har drömt om, att få åka till USA. Och hur ska lilla jag klara av detta tänker nog många.. Men jag har gett mig f*n på att det ska gå, jag vill verkligen det här.

Ja, detta har väl mitt liv handlat om ganska mycket de senaste veckorna, att få till allt med bokningen, passet, banken.. osv.. Därför är en anledning varför jag inte uppdaterat så mycket.

Nu ska jag börja med maten och ikväll får vi se vad som händer, skulle behöva åka ner till pappa.. så kanske gör det.


Kommentarer
Ida

Ja och jag langtar asmycket, det ar typ snart ;)

2008-12-02 @ 19:55:07
Ida

Ja jag lanagtar!!, det ar typ snart ;O :D

2008-12-02 @ 19:56:18
Sofie

Ja, jag vet!!! Ashäftigt!! :D

2008-12-03 @ 09:09:19
URL: http://sofiieblom.blogg.se/
Victoria

Iiiih! Vad roligt. Är faktiskt lite avundsjuk på dig :D

2008-12-03 @ 11:04:15
URL: http://victorialehnberg.blogg.se/
evelina

gud vad roligt! :D de är bara bra med mig, kämpar på med skola o jobb och allt vad de är. självdå? :) haha va skönt att jag är inte ensam :p hatar o köpa julklappar, presenter i huvudtaget.. :p (svarar här, såg att du hade kommenterat på min blogg)

2008-12-04 @ 06:45:00
Milla

Hoppas du får det kul vännen! Attans att inte jag kunde följa mee ;/ Har fått rätt mycket med jobb i december, även över julafton! .. Men ja.. vi syns ikväll hurru på hockeyn en snabbis! :)<3

2008-12-04 @ 13:51:20
Sofie

Ja, det får jag hoppas ;). Jaa, det var det verkligen :/. Men är ju roligt att du får jobba iaf :). Ja, vi kan ju ringas nått innan så kan vi ses en snabbis :). Puss <3

2008-12-04 @ 14:05:12
URL: http://sofiieblom.blogg.se/
sofia

jag tror du kommer klara det lysande :)

2008-12-06 @ 12:11:40
Sofie

Sofia: Ja, det får jag hoppas på ;)

2008-12-09 @ 17:17:57
URL: http://sofiieblom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0