My first day in USA! ;)

Ja, somsagt sa gick resan bara bra. Mycket battre an vad jag forvantade mig :). Ah, vad Amerikanare ar trevliga alltsa! :)

Idag ha vi varit julavslutning, sen in till Andover en svang och jag har idag druckit mitt forsta Starbucks kaffe. Och det lar ju inte vara sista gangen direkt ;) haha. Sen tycker jag skolbussarna har ar sa haftiga, precis som pa film! Maste knappa kort pa en ;).

Ikvall ha Ida, Cole, hunden Sammy som forovrigt ar skit sot! Cole med for den delen ;). Vi har iaf varit ute i snostormen och akt pulka, haft snobollskrig och skottat! Mina fotter var helt genom frusna nar vi kom in, sa jag nog pa mig mina tofflor sa blev de varm igen! Vi har aven spelat Wii, och det gick ju som det gick ;) haha!!

Imorgon bar det av till Stina, ska bli roligt att traffa henne med :).

Ja, jag ar inte sa van med det har tangentbordet, darfor tar det lite tid och det i sin tur gor att det inte blir sa langa inlagg!!

Tack for kommentarena forresten :)

Allt ar bara bra har, jag fattar inte att jag ar i USA! Kommer nog ta ett tag ;). Hoppas allt ar bra hemma med!

Nu ska vi sova. Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0