Imorgon smäller det, USA here I come!! :D

Ja, Engelskan är på topp ;) haha, eller så inte ;). Äh, men jag orkar inte bry mig, får väl ta nån SvEngelska variant!

Idag ha jag lagt fram allt jag ska ha med mig på sängen.. Inte packat ner de än.. Slagit in några julklappar också ha jag gjort. Har även får mitt VISAkort idag! Det var verkligen på tiden!!

Ha nu pratat med Ida en sista gång på Skype, kändes bra. haha, kändes konstigt att säga "Ja, men vi ses imorgon då ;)" men det är ju faktiskt så!! Ahhh!!! Fan vad häftigt, jag förstår inte rikigt va djag gett mig in på :P. Men jag följer strömmen och frågar när jag är orsäker, det kör jag på :).

Nu ska jag packa det sista, sen äta och sen ner till pappa. Ska även bort till min morbror och mina kusiner och säga hejdå innan jag åker och önska God Jul, sen upp till mormor och morfar, skulle få mina julklappar ;).

Ja, imorgon blir det en tidig uppgång.. Så det här inlägget kommer bli set sista här hemme ifrån Sundsvall, Sverige. Nästa inlägg jag skiver kommer jag befinna mig hos Ida i Boston USA!! :D.

Ska försöka skriva så mycket som det går så ni vet vad vi gör på dagarna ;).


Är i Boston, USA 18 december 2008 till 4 januari 2009!


Ha det så bra här hemme, God Jul och Gott Nytt År på er :)

Kram /s


Kommentarer
Stina

Åh..jaa! ;D Gud vad skoj vi ska ha! :) Trevlig resa! ;D;D

2008-12-17 @ 18:34:44
URL: http://sstina.blogg.se/
Anonym

God Jul önskar Lina och Oslo.

Och lycka till nu vännen. Glöm inte vad jag sa om filt och kudde nu då ;D

PUSS<3

2008-12-17 @ 21:58:40
Anonym

God Jul önskar Lina och Oslo.

Och lycka till nu vännen. Glöm inte vad jag sa om filt och kudde nu då ;D

PUSS<3

2008-12-17 @ 21:58:47
Sandra

Ha det så bra nu vännen! Passade morgonrocken? :)

2008-12-17 @ 22:09:12
Sofie

Lina och Oslo: Taack så mycket, nej det ska jag inte glömma :). Ha det så bra vännen så kanske vi hörs nått när jag är framme hos Ida :). Pusss <3



Sandra: Åh, ja det ska jag ha :). Morgonrocken var perfekt ;D. Kom ihåg att du måste meddela mig om hur det går ;). Ha det bra! Puss! <3

2008-12-17 @ 22:22:50
Linnea

Ha det så jättebra där borta och hälsa Ida så mycket! Kram

2008-12-19 @ 10:17:13
URL: http://paralysed.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0