Hur mycket sno som heslt!!

Jag fattar inte, har nog aldrig sett sa har mycket sno nagongang! Herre gud alltsa. Men det ar mysigt :).

Igar tog Ida och jag taget forst in till Boston. Det var forsenat och askallt! Sa jag hade ingen kansel i mina fotter! Helt som isbitar. Gud vad jag fros, hua! Val inne i Boston iaf sa tag vi tunnelbana till taget som gick till Stina. At frukost pa Dunkin Dounats, Bagel med typ cream cheese (ursakta stavningen :P) och var choklad :) Asgott!! :D.

Sen taget till Natick for att traffa Stina :) Ah, var sa roligt att traffa henne igen :). Vi gick runt i olika affarer och jag har kopit mina forsta markes plagg! Victoria Secret trosor :) Coolt ;). Sen akte vi hem till Stina en snabbis och traffade hennes vardfamilj. Sota! :). Sen till taget igen, som var forsenat 30 minuter!! Ah, vad jag fros igen, och jag som verkligen hatar att frysa! Ja, iaf sa missade vi taget hem till Ida iaf med typ 5 minuter sa vi fick vanta 2 timmar tills nasta gick.. Men gick ganska bra, satt och surrade massa minnen, sa det va roligt :). Sen nar vi kom hem hit igen gick vi direkt och la oss, somnade nog paengang jag la huvudet pa kudden! ;) haha.

Idag sov vi till typ 8 och sen gick vi ner och bakade kakor med Cole och sen frukost. Jag spelade aven lite Wii med han, Bowling och jag vann ;) haha!! :P

Nu ar Stina i duschen och Ida bygger lego med Cole.. snart min tur att duscha. Idag ska vi in till Boston och shoppa ;). Ska bli roligt :).

Ha den bra dag!


Kommentarer
Mysan

vad härligt det låter :)

2008-12-21 @ 22:54:33
URL: http://mysblogg.se
sofia

Skönt att du verkar ha det bra, god jul! :) kram

2008-12-24 @ 14:29:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0