GOD JUL!!!

Jag vill onska alla God Jul och Gott Nytt Ar dar hemma i Sverige! :). Nu sitter nog de flesta och ater julmiddag med deras nara och kara! Och vad gor Ida Andersson och Sofie Blom kan man ju undra..... Jo, de har precis druckit te och atit en torr bagel och lyssnat pa jullater pa YouTube for att fa liite julkansla! Haha! ;). Tragiskt det later..

Vill ocksa passa pa att tacka sa hemskt mycket for allafina sms jag fatt! ;). Tyvarr kan jag inte svara pa alla, for det kostar jattemycket. Men jag tackar er alla har och onskar er en rikigt God Jul! Hoppas ni far en bra dag!

Igar gjorde hade Ida och jag Spakvall! Asmysigt! ;). Vi anvande oss av mammas julklapp, som var harmask, fotmask, och ansiktsmask ;). Sa tack sa mycket mamma!! :)

Nu ska vi snart aka och hamta upp Stina sen ska vi handla mat! ;). Sen blir det knackkokning och lite annat smatt och gottt ;).


Kommentarer
Josefine

God Jul och gott nytt år! Alla hälsar till dig här från småland:) Hoppas du har det bra

2008-12-24 @ 23:09:46
Milla

HEEEEEEEEEEEEEEJ MIN ÄLSKADE PROPP!!! Hoppas allt är bra med dig/er! Tänker på dig varje dag :) Förlåt att jag varit så dålig på att kommentera, har varit dålig på det de senaste dagarna :( Men ska försöka bli bättre! Tack för din fina kommentar :) Det verkar som ni har det superbra.. tänk att du är i USA :) Jag har förresten träffat Lållan idag, du mån tro vad glad jag blev :D:D:D Hade så bra nu älskade vän <3

2008-12-25 @ 22:20:06
URL: http://milla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0