Det närmar sig med stormsteg!!

Om precis en vecka (13:20) lyfter planet och jag är äntligen påväg till Ida!! :D Ahh, kan inte fatta det, förstår inte än att jag ska dit!! Ihh!! Ska bli så jäkla härligt :)

Igår var jag och köpte tågbiljett ner till Arlanda, dyr var den men tror det ändå var det bästa alternativet! Sen åkte jag upp på Skvadern och va där med Elin ett tag :). Skulle försöka träffa några lärare, men hade inte turen med mig denna gång heller. Träffade bara Viktoria, men det var inte så bra hon är väl för härlig den människan alltså :). Glad jämt :). Saknar verkligen att gå där... sån jäkla härlig tid som man aldrig kommer få tillbaka... Så jag är oerhört nöjd med mina tre underbara gymnasieår! Kunde inte varit bättre :)

Ikväll blir det jobb på hockeyn, innan dess måste jag plocka ihop lite på mitt rum som ser ut som en bombnerslad, sen packa lite och sen ska jag ner till pappa och äta innan! Ja, ska nog gå vägen det här. Imorgon åker Emelie, Katarina, jag och Milla ner till Sthlm för att se Idolfinalen :D. Såå jäkla häftigt :). Kommer hem igen på lördag eftermiddag. Så jag missar hockeyn på lördag.. inte bra men inte mycket att göra åt. Så ikväll blir dte sista hockeyn på jättelänge.. Är i mitten av Januari.

Ja, det ha jag ju inte berättat.... Sökte till skola inför vårterminen bara för att se om jag kom in.. och sen ha jag tänkt mycket på det där på sista tiden.. Sökte till Sjuksköterskeutbildningen och jag kom in efter första antagningen!! :) Jag tackade ja, och det känns som det kommer bli bra :). Så nu vet jag vad jag ska göra i tre års tid! Fick även reda på att Agge också hade sökt och kommer läsa kurser som ingår där.. Känns verkligen skönt att veta att man känner någon iaf :)

Nä, nu måste jag gå och duscha och packa lite för att sedan åka ner till pappa och sen vidare till jobbet!

Hinner nog inte skriva nå mer innan vi drar ner till Sthlm.. Så en uppdat. kommer kanske på Sönda eller nått :P

Ha en bra helg allesammans!


Kommentarer
Ida

Ah vad kuuul :D:D nar borjar utbildningen da? ar de pa mittuniversitetet? :)

2008-12-11 @ 13:48:22
Victoria

Grattis!! Och jag som sagt att du skulle passa som det :D

2008-12-11 @ 15:08:51
URL: http://victorialehnberg.blogg.se/
Sofie

Ida: Ja, kommer bli roligt tror jag :). Tror det är mitten av Januari. japp, på Mittuniversitetet här i Sundsvall :). Så det är ju bra!



Victoria: Jaa, tack! haha, jamen eller hur! ;)

2008-12-11 @ 23:14:35
Agge

Härligt att höra! Jodå allt är bara med mej! Ja men jag har ju läst det i din blogg ju! Gud vad roligt! Vilken upplevelse! :) Hur länge var det du skulle vara borta då?

2008-12-11 @ 23:25:29
URL: http://angiieee.blogg.se/
Victoria

Svar: Jo jag sökte det i kom in, så jag skulle ha börjat i höst. Men jag ångrade mig. Vet inte riktigt vad det blir, ska väl jobba ett tag till :)

Däremot orkar jag inte tre jobb längre så jag ska väl tänka om nu till våren.

När ska du börja plugga, vår eller höst?

2008-12-12 @ 09:02:59
URL: http://victorialehnberg.blogg.se/
agge

Ja det var verkligen jättefint! Jaa hoppas på att det ska gå vägen med kurserna jag med. Skönt att veta att man känner någon med isf! Hade ni det bra nere i stockholm då? :)

2008-12-14 @ 20:12:35
URL: http://angiieee.blogg.se/
agge

jo kan tänka mej det! tyckte du att det var rätt person som vann då? :P

2008-12-15 @ 18:03:55
URL: http://angiieee.blogg.se/
agge

jo hon var också bra. men jag tycker att det var rätt att kevin vann ändå! :)

2008-12-16 @ 01:51:01
URL: http://angiieee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0