26 december!

Julaftonen var mycket mysig! :). Ida och jag akte och hamtade upp Stina pa tagstationen san akte vi till Stop&Shop och handlade julmat! Forsokte iaf vara lite ekonomiska och det gick ganska bra anda! ;). Akte hem till Ida och borjade steka kottbullar och koka grot som alla vara mammaor sa att det absolut inte skulle fungera! Ah, tjena! Den blev asgod :D. Sen nogot som inte blev lika god var knacken som vi kokade, alltsa jag forstar inte! ;). Hur hard som helst, gick knappt att ata sa vi slangde den :P. Efter vi hade atit var lilla julbord som bestod av typ skinka, kottbullar, potatis, sill, agg och ostbricka sa var vi ganska matt! ;). Sa vi orkade inte med efterratten :P. Vi satte oss framfor teven och Stina tog pa sig sin tomteluva som Ida och jag hade kopit till henne sa hon fick vara tomte och dela ut vara julklappar! :P. Jag fick en pyamas av Ida! As skon! :) Av Stina fick jag ett jattefint halsband och lite amerikanstgodis! Och av Cole fick jag ett fint armband som hans moster hade gjort tror jag! Sedan borjde vi se pa film fast tillslut var det bara Idas som kollade medtanke pa att Stina och jag somnade ;) Haha! Stackars Ida! Sen gick vi och la oss runt halv tva kanske, kommer inte ihag vad klockan var.

Pa juldagen (dvs igar) sov vi ut :) Skont!! :). Vi gjorde frukost och sen kollade vi pa en film. Efter den var det sa fint vader sa vi tog oss en promenad! Det var skont att komma ut och rora pa sig! :). Sen at vi lite rester till middag och efter det duschade och gjorde i ordning oss. Pa kvallen gick vi pa bio! Asbra film :) Marley and Me hette den :). Bade rolig och sorglig! Jag blev klassad som ingen kanslomanniska bara for att jag inte grinade! Men jag ar inte san.. :P

Idag ha vi inte gjort sa mycket. Suttit och kollat pa teve hittils iaf. Ska snart aka ivag och lamna av Stina! Sa idag ar sista dagen jag traffar henne, nasta gang blir nog nar de kommer hem till Sverige igen! Vad tragiskt :/. Sen ikvall vet jag inte vad Ida och jag hittar pa. Vi maste iaf fixa med NY resan iaf! Sen far vi se vad som hander :P

Pappa! Bilder kommer snart, ha inte tid nu, Kanske ikvall! Sa hall ut! ;)


Kommentarer
Milla

Aaaw vad roligt att läsa din blogg proppen:) Vad ni verkar ha det mysigt!! <3

2008-12-28 @ 00:49:46
URL: http://milla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0