Veckan såhär långt

Har gått ganska fort. är väl bara för att man är ledig. Tänk om dagarna när man jobbar kunde gå lika fort! Ha hunnit med lite grann iaf. Ha varit hos Elin och vi var ute och plockade hallon med hennes farmor :). Vi pratade på om allt mellan himmel och jord, brukar lätt bli så när vi inte träffats på ett tagt ;). Sen rensade vi några hallon när vi kom tillbaka men det var inte det roligaste direkt. Vi kolade även på en film, och måste säga att det var nog den sämsta filmen jag någonsinn sett. Gud, den handlade inte om nånting. Sen på kvällen åt vi våra nyplockta hallon, ed glass och vaniljvisp ;).

Igår var jag på stan och uträttade några ärenden. Var på arbetsförmedlingen och blev inbokad på nånträff i mitten av september. Sen gick jag på banken och satte in mina deklarationspengar som jag hade fått tillbaka :). Snacka om vuxen poäng jag fick där ;) haha. Sen gick jag runt på stan en snabbis och köpte lite småsaker. När jag kom hem gjorde jag mat och sen på kvällen var mamma, Siw, Sandra och jag ute i skogen och plockade kantareller :). Sandra och jag va asbra på det där, vi hittade ganska många ;) haha. Sen när vi kom hem åt vi smörstektakantareller på en hårdbrödsmacka, huur gott som helst!! :).

Idag sov jag väldigt länge som egentligen inte var så bra ,medtanke på att jag måste gå och lägga mig i bra tid ikväll för jag jobbar hela helgen. Men jag var så jäkla trött. Idag ha jag inte gjort mycket allt, rensat mina hallon och kokat sylt på det :). Städat och tvättat ha jag också gjort.

Jobb: Fredag-Söndag 07-19, Måndag-Tisdag 22-07. Ja, så ser mina närmaste dagar ut. Otroligt roliga, eller inte. Men jag får vara glad. För skulle egenligen jobbat sista dagen i söndags, men fick förlängt en helg till :). Så det var ju jättebra, får lite mer pengar än väntat :).

Ha en fortsatt trevlig kväll :)


Kommentarer
stina

åh tack så mycket!! :D Lycka till med allt. Ja det ska jag göra ;) Kramar!

2008-08-15 @ 11:08:27
URL: http://sstina.blogg.se/
Elin

Tack :) Det gick sådär skulle jag vilja påstå :p det var väligt jobbigt, mycket tårar! Kraam

2008-08-15 @ 13:56:56
URL: http://elinlandell.blogg.se/
Ida

heeeej!! hur ar det hemma i sverige? har ar allt bra! Var till New York i gar och det var sa himmlafint, med frihetsgudinnan, empire state building, brodway, 5th avenu.. sag till och med vanner huset;O du vet vad de ar om du kollar pa vanner ;P haha! Ar iallfall hos familjen nu och de ar sa snalla och trevliga :D Hade bra, puss!! <3

2008-08-16 @ 01:10:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0