Uppe tidigt.

Idag klev jag upp ovanligt tidigt, skjutsade Elin till skolan :). Sen stannade jag kvar på skolan ett tag, träffade på lite lärare och så.. kollade runt och det hade faktiskt hänt lite saker under sommaren ;). Åh, saknar verkligen Skvadern (redan liksom) Men det är de bästa 3 åren i mitt liv. De kommer jag aldrig få tillbaka. Kommer aldrig få sån grymt underbar klass nå mer, ingen slår Ls3, det går inte! Nä, nu ska man stå på egna ben, och det går ju bra.. själv är man arbetslös och vet inte vad som händer i framtiden. Lite läskigt faktiskt...

Tänkte ta en promenad med mormor och morfars hund men det regnar så mycket. Så funderar helt seriöst på att kliva upp tidigt imorgon och gå på en rikigt lång promenad med han ;). Fast det kommer jag ångra imorgonbitti då jag helst av allt bara vill ligga kvar i min varma och mjuka säng.. Men just nu är jag väldigt på min idé ;) hehe. Bara det inte regnar, blir inge roligt då! Men om det är hyffsat väder så tror jag fan att jag ska göra det ;). Sen kommer man hem och tar en dusch och städar ur rummet, för jag måste göra nått åt det nångång. Ska ta bort skrivbordet och tapetsera eller måla om. Och lite så! Om det blir som jag har tänkt, det återstår att se...

Nä, ska nog se nån film nu eller nått...


Kommentarer
Elin

Tack för skjutsen gumman!

Du ställer alltid upp för mej... <3

2008-08-27 @ 20:08:09
Sofie

Haha, det är lugnt :). Klart jag gör, du är en av mina bästaste vänner :) <3

2008-08-27 @ 22:07:44
URL: http://sofiieblom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0