Hur mycket kan det regna egentligen!?

Nu tycker jag att det kan få vara stopp med dessa regniga dagar.. Hua!! Fast just nu har det varit ganska bra medtanke på att jag är as förkyld.. Såhär är symtomen: Först feber endast en dag och ont i kroppen, sen några dagar till fortsatt ont i kroppen och asont i halsen, efter ytterliggare några dagar har värken i kroppen försvunnit och lite det onda i halsen MEN då har man fåt världens hosta!!!! Åh, så less! Att det aldrig kan gå över.. ha fan gått såhär fram och tillbaka i ja, över två månader iaf.. hua.. Måste väl in på apoteket i morgon och fråga nåndär om det finns nå vitaminer eller medicin eller nått. Så ja, förtillfället är det ganska bra iaf att det regnar.. så får man inte dåligt samvete över att man inte är ute. Och jag som skulle vara duktig och gå på en långromenad imorse.. inte blev det inte.. Jag ställde faktiskt klockan, kollade ut och såg att det regnade, och somnade om igen!! haha.

Idag blir nog dagen såhär:
* Skriva klart ett häfte som man ska ha fyllt i tills imorgon då jag ska träffa en handläggare på Arbetsförmedlingen.
* Rensa ur byrån med saker jag inte kommer att använda, och lägga ner de i kartonger.
* Börja fundera över hur jag vill göra med mitt rum, tapetsera eller måla??
* Ja, kanske ta en promenad senare på dagen...

Have a nice day!!


Kommentarer
Sven

Fel ställe, jag vet, singel?

2008-08-29 @ 08:34:50
Victoria

Svar: asbra. Gillar den bilden! ;)

Är det bra annars?

2008-08-29 @ 11:53:13
URL: http://victorialehnberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0