Fredag

Va somsagt och såg matchen mellan Kovland-Indal igår. Blev 3-3. Och fick frågan från Lina vilka jag hejade på och då sa jag att jag hejar på bara Lina i Indal och hela Kovland ;). Måste ju heja på det laget där jag bor liksom ;). Sen blev det dans med Ein och några till, rikigt lyckat ;), gratis kväll :) haha.

Idag kl. 13 ska jag vara på arbetsförmedlingen på nå möte.. ha ingen aning va det är men blir nog bra.. bara jag vet vart jag ska ;). Sen blir det packa det sista inför resan för ikväll ha vi nog fullt upp. Ska grilla med hela släkten på mammas sida :). Och det lär inte bli tidigt i säng direkt.. så lär vara hyffast trött imorgon när vi ska åka från Johanna kl 7. Så ni får stå ut med att jag är lite trött ;) haha. men ser verkligen framemot den här resan, ska bli så himla trevligt att umgås med mina älsklingsflickor <3

Ha en bra dag!


Kommentarer
ida-marie

haha, det är lungt. du kan soooova hela vägen ner om du vill.. fast då får du sitta bak :P längtar jag med :]

2008-08-22 @ 21:33:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0