Trött Tisdag

Ja, det är väl ingen nyhet att jag är trött. Jag är det för jämnan. trött, små förkyld, och klias i ögonen. Mamma tror det är någon allergi.. Hoppas inte det. men jag måste kolla upp det, för jag orkar inte ha det så här nå mer...

Idag har det trottsallt varit en bra dag. Vi hade först eget arbete på psykosocialt, fast vi gjorde inte så mycket.. fattade typ inte frågorna.. Sen ha vi haft PA hela eftermiddagen. Ida och jag har varit jätte dukitiga!! Vi ha jobbat as mycket idag.. Nu är vi klara med vårt bildspel och vi är klar med vad vi ska säga :). Så det är bara att träna in det. Men då är det den här jäkla PA.rapporten.. Hua, gruvar mig...

Nu ikväll ha jag pluggat större delen av kvällen. Ha tränat på Engelska glosorna tills imorgon och sen gjort lite annat övrigt..

Nu ska jag snart gå och lägga mig (okej vissa tycker det är as tidigt, men jag är hur trött som helst.. orkar knappt hålla upp ögonen) emn jag ska faktiskt läsa lite innan! Så rikigt än blir det inte.

Imorgon väntar en ny härlig skoldag..

Sov gott alla mina vänner och alla som jag inte känner (för den delen också) ;)


Jag ville inte hamna i den där sittsen, men det gjorde jag tydligen ändå...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0