Torsdag!

Åkte kvart i nio bussen in till skolan idag. Fick iaf en timmes sovmorgon :), det var skönt. Där väntade mentorstid med vår kära mentor Sara vid halv elva, men hon kom typ en kvart för sent ;). Sen samling och sen lunch. Eftermiddagspasset hade vi idrott. Först teori om kulturavet och sen Sqauch (hur det nu stavas) ute i Kubal. Det var vårt innan man kom på hur man skulle göra. Så nu efteråt ha jag asont i hägerarmen och har som ingen kraft kvar... Hua! Fick iaf skjuts av Lina hem, tack, det var väldigt snällt :).

Nu ska jag väl ladda inför gympan.Är inte direkt laddad, får se hur det går med min onda och ingen-kraft-i arm ;).

Imorgon fick jag höra att vi har eget arbete hela förmiddagen på Psykosocialt för läraren är sjuk. Så jag har inte bestämt mif vilken buss jag ska åka in till stan med. För jag ska på anställningsintervju halv elva och jag vill ju inte komm sent till den ;). Så det återstår att se.

Ha en fortsatt bra kväll.


Kommentarer
Victoria

hur gick det på anställningsintervjun? :)

2008-04-12 @ 10:52:54
URL: http://skrattkalas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0