Torsdag!

Torsdag idag och i natt har jag sovit mer än 9 och en halv timme :) Så jäkla skönt kan jag meddela och det behövdes. Jag är så trött och känns som jag inte orkar nånting... Inge roligt iaf!

Idag åkte jag in med tio i nio bussen och när jag kom till skolan så skulle Ida och jag jobba PA men det blev inte så mycket gjort direkt.. Sen hade vi mentors och vi fick våra efterlängtade Studentmössor!! :) och jag hade även beställt en tjocktröja som det står Student 2008 på! As skön :). Sedan var det lunch och äckel pannkaka.. Och efter det Idrott, hade kampsport. Va faktiskt roligt, men grymt jobbigt!

Nu ska jag snart åka ner till pappa och se på hockeyn!! De måste verkligen vinna ikväll. Är ju egentligen gympa ikväll med, men jag orkar inte gå och sen vill jag se på hockeyn.

Ha en bra kväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0