Tisdag idag!

Idag är det som sagt tisdag och påsklovet är tyvärr slut och man är tillbaka till vardagen igen.. Trodde det skulle kännas värre.. men för tillfälet käns det ganska bra :). Kan vara för att det är sånt fint väder, och det har det ju varit hela dagen :). Våren är på väg!!! :D. Idag har jag haft Psykosocialt arbete på förmiddagen och sen har vi varit och sett en film om "Don´t drink and drive" typ vid aveny. Sen tillbaka till skolan för att ha diskussions grupper hela efttermiddagen!! inte så roligt, men det var ganska intressant!! :)

Ikväll blir det plugg som gäller och sen har jag bestämt mig för att jag ska gå och lägga mig tidigt, för jag är så jäkla trött!! :/. Fattar inte vad det är med mig nuförtiden, är trött jämt käns det som!

Ha en bra kväll!


Kommentarer
Victoria

ja visst är låten bra! Den heter Built to last och gruppen heter Melee
:)

2008-04-02 @ 10:22:27
URL: http://skrattkalas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0