Nu är det över!

Ida och jag har idag haft vår PA-redovising! Åh, det känns så skönt att det är över.. känns som man har laddat för det här jätte länge och sen nu är det över.. då känns det som om man kan andas ut lite mer iaf och strycka ytterliggare en grej från min "Att göra lista", där står det tyvärr mycket saker! Redovisningen tycker jag gick jätte bra iaf :) Jag är jätte nöjd, visst vissa saker kunde väl varit bättre men så är det alltid.. Nu väntar bara att skriva PA-rapporten som jag gruvar mig att sitta och skriva.., Även att den ska in om bara 2 veckor, åh kommer inte gå.

Imoggon börjar vi inte psykosocialt arbete förens klockan kvart över tio, så vi har lite eget arbete där innan. Så Ida och jag tänkte åka in vanlig tid och skriva klart alla Au Pair papper så att vi kan skicka in de någonhång!  Sen är det somsagt Psykosocialtarbete och jag vet inte vad vi ska göra.. antagligen träna inför provet hoppas jag. Sen imorgon eftermiddag så är det de resterande PA-redovisningarna och sen HELG!!! :D Åh, längtar. Men kommer nog bli ganska mycket plugga under denna helg med... aja.. Är väl lika bra.. Men ska hinna sova mycket också..

Nu ska jag gå och läsa några (eller något) kapitel i Psykosocilatboken. Sen sovam ska gå och lägga mig tidigt ha jag bestämt.. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0