Fredag eftermiddag

Vi slutade engelskan för ungefär 20 minuter sedan och då gick precis bussen hem. Så nu sitter jag kvar här ensam på skolan för att vänta tills nästa buss går hem, dvs. halv fem!! Eller om jag ringer mamma och hör när hon slutar.. hmm..

Idag på psykosocialt hade vi besök av två tjejer från socialtjänsten, det var jätte intressant :). Kanske ska gå socionom utbildingen då ;). Värt att tänka på? Vad ska jag annars göra...

Sen nu har vi haft engelska och sista gången med Viktoria :/. Lite tråkigt nu när vi lärt känna henne så pass bra.. Vi hade lite diskussitoner och sen jobbade vi med ett häfte..

Och nu sitter jag som sagt här och väntar på att bussen ner till stan ska gå.. typ fem i fyra.

Ikväll lär det bara bli att ta det lugt! Det har jag sett framemot. Bara en lugn tv kväll och bara vara. Släppa alla problem och allt som man borde göra. Det får bli en anna dag.

Resten av helgen har jag inte planerat så mycket heller, få ta det lite som det kommer..

Ha en bra fortsatt bra fredag och trevlig helg! :)


Kommentarer
Ida-Marie

jag såg dig på stan idag när jag satt på bussen på väg till skönsmon :)

2008-04-04 @ 22:47:39
URL: http://idamarietholin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0